۳۰۰ دانشجوی معترض در نیویورک بازداشت شدند حمله به کنیسه‌ای در پایتخت لهستان با سه بمب آتش‌زا حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی بازداشت ۱۰۰۰ دانشجوی آمریکایی معترض به جنایت‌های صهیونیست‌ها رئیس اداره قرآن، عترت و نماز ارتش: تقویت مراکز قرآنی، کمک به نشر قرآن در جامعه است سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران سفر کرد سردار سلامی: همه کشور‌های دنیا با جنگ ضعیف می‌شوند، اما جمهوری اسلامی ایران با جنگ‌قوی‌تر شد وزیر خارجه آمریکا در تل‌آویو: حالا وقت توافق است رئیسی در هیئت‌دولت بر فراهم‌کردن زمینه حضور هر‌چه‌گسترده‌‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس تأکید کرد وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی ویدئو | بخش‌هایی از هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب چین تست‌های دریایی ناو هواپیمابر نسل بعدی را آغاز کرد کاهش ۲۶۷ میلیون دلاری کمک‌ها به نماینده سازمان ملل در فلسطین ترامپ بار دیگر اعضای ناتو را تهدید کرد نخست‌وزیر اوکراین از برنامه خرید ۳۰۰ هزار پهپاد جدید خبر داد یک مقام سازمان ملل حمله به رفح را «یک تراژدی غیرقابل وصف» دانست دبیرکل سازمان ملل دستور داد؛ درباره گور‌های جمعی در رفح تحقیق شود اسرائیل: حزب‌الله از مرز‌ها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم زلنسکی: انتظار داریم پس از پایان جنگ به عضویت ناتو درآییم گروسی به ایران می‌آید
سرخط خبرها

وزیر بهداشت: قبل از دولت سیزدهم واکسن سیاسی شده بود| برخی واکسن را به FATF گره زده بودند

  • کد خبر: ۱۲۳۴۵۵
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
وزیر بهداشت: قبل از دولت سیزدهم واکسن سیاسی شده بود| برخی واکسن را به FATF گره زده بودند
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: به رغم پرداخت وجه به کواکس هیچ واکسنی برای ما ارسال نشده بود و واکسن کرونا به یک مسئله سیاسی تبدیل شده بود و عده‌ای آن را به اف‌ای تی اف گره زده بودند.

به گزارش شهرآرانیوز، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به مناسبت هفته دولت با حضور در مسجد جامع قلهک تهران و با شرکت در طرح "سی مسجد، سی مسئول" به تشریح دستاورد‌های یکساله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پرداخت.  

وی با اشاره به نقش مساجد در ابتدای انقلاب و تربیت جوانان باانگیزه و انقلابی، اظهار داشت:  ابتکار دولت برای سخنرانی وزرا در مساجد  باعث شد سنتی فراموش شده  با همتی که صورت گرفت، مجددا احیا شد.  

عین‌اللهی یادآور شد: مساجد طبق فرمایش امام (ره) دارای نقش و اثرگذاری ویژه‌ای بوده و هستند چرا که مسجد پایگاه ارتباطی مهمی بین مردم و دولت است. دولت سیزدهم اقبال ویژه‌ای به مساجد دارد و مساجد همواره سنگری مهم در  انقلاب از ابتدای آن بوده و خواهد بود.  

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: مساجد باید محلی باشند که خدمتگزاران دولت در هر رده‌ای گزارش خود را ارائه و از مردم برای اداره بهتر امور استمداد بطلبند.  

وی با اشاره به اولین دیدار کابینه دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب، گفت: اولین تاکید مقام معظم رهبری در شروع دولت به ما مدیریت فوری مسئله کرونا و واکسیناسیون عمومی بود و ما این مهم را در دستور کار خود قرار دادیم.  

عین‌اللهی به تشریح وضعیت کشور در شیوع و گسترش اولیه کرونا پرداخت و خاطرنشان کرد: زمانی که دولت روی کار آمد روزانه ۵۰ هزار مبتلا، ۸ هزار مریض بدحال و بیش از ۷۰۰ نفر از هموطنان ما جان خود را از دست می‌دادند. مردم در خانه‌های خود قرنطینه و روحیه مردم بسیار بد و کسب و کار‌ها تعطیل شده بود.  

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه قبل از شروع دولت فقط ۱۸ میلیون دز واکسن تزریق شده بود، خاطرنشان کرد: علی رغم پرداخت وجه به کواکس هیچ واکسنی برای ما ارسال نشده بود و واکسن یک مسئله سیاسی شده بود و  عده‌ای نیز این مسئله را به FATF و ... گره زده بودند.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->